skip to Main Content

قبل از شروع بازسازی و تغییر فضای داخلی ساختمان و یا منزل خود در مورد آنچه نیاز دارید و دوست دارید بعد از تغییرات به آن برسید فکر کنید و همه موارد رو بررسی  کنید. بازسازی و تغیر دکوراسیون خانه به صورت کلی بسیار جذاب می باشد و می تواند سهم زیادی در تغییر روحیه و روند زندگی در اعضای خانواده داشته باشد اما اگر در شروع فرآیند باز سازی و تغییر دکوراسیون منزل خود از قبل طرح آماده ای از نیازها و ایده ها نداشته باشید ممکن است عملیات بازسازی خانه برای شما خسته کننده و ملال آور بشود.

فضای داخلی ساختمان خود را چگونه تغییر دهیم؟

برای تغییر فضای داخلی ساختمان از کجا باید شروع کنید؟

آیا هزینه برای شما مهم است؟ و یا به دنبال طرح ایده ال و مورد نظر خود هستید؟ در غیر این صورت چه میزان برای تغییر دکوراسیون خود می خواهید هزینه کنید؟ جگونه متوجه شویم که پیمانکار بازسازی و تغییر دکوراسیون ما همان چیز که در نمونه کار ها و عکس ها به من نشان داده است را برای ما اجرا می نماید؟ و اگر اجرا کرد آیا خانه شما با ابعاد متفاوت خود شبیه نمونه نمایش داده شده می شود؟ چگونه قبل از هزینه کردن و خریداری کردن می توان فهمید که اگر مبل و دکوراسیون شما در خانه چیده شود همان حس و خیال ذهنی شما را تامین می کند؟ راحت باشید و به خودتون استرس راه ندهید. ما اینجا هستیم تا کار ها رو به کمک هم ساده و جذاب کنیم. شک نکنید شما با تجربه و مهارت نوسازان به آنچه در ذهن و روئیا هاتون دارید می رسید.
تغییر دکور خانه
تغییر دکور خانه

فضای داخلی ساختمان خود را چگونه تغییر دهیم؟

طراحی و ایده پردازی

یکی از کلید های موفقیت در بازسازی و تغیر دکوراسیون و فضای داخلی خانه، به خصوص زمانی که شما قصد بازسازی و تقییر ساختار کلی در منزل خود دارید، دوراندیشی و در نظر گرفتن تمام نیازها و بهره گیری از دانش و اطلاعات در این زمینه می باشد.قبل از شروع به کار بازسازی خانه زمانی را برای طراحی و فکر کردن به آنچه مورد نیاز و پسند سلیقه و روحیه شما است قرار دهید. هر قدر نقشه و طرح شما دقیق و حساب شده و فکر شده باشد ، شما را در پایان کار به خانه رویایی و مد نظرتان بیشتر نزدیک می شوید و از دوباره کاری و تاسف خوردن در پایان کار فاصله می گیرید. نوسازان در کنار شما است تا انچه در ذهن و روئیای خود دارید را به صورت طرح های سه بعدی و گرافیکی در متراژ منزل شما پیاده کند تا بتوانید الگوی ذهنی خود را ببینید و تجربه کنید، بدون شک در چنین شرایطی از پایان کار با نوسازان بسیار راضی و شادمان خواهید بودف ما انقدر طرح ها را با نظر و سلیقه شما تغییر می دهیم تا خانه روئیایی شما را بسازیم. ما برای توسعه و پیاده سازی ایده های شما تلاش می کنیم و شما را به مخزن ایده و تجربه متخصصانمان وصل می نماییم. به طور کلی بازسازی و تغییر دکوراسیون مانند یک سفر سیاحتی است که شما باید مقصد خود را به درستی بشناسید و راه و مسیر حرکت به سمت آن را بلد باشیم. نوسازان همسفر مطمئن شما است.

 

فضای داخلی ساختمان خود را چگونه تغییر دهیم؟

سبک و شیوه زندگی خود را در نظر داشته باشید

برای شروع همواره متخصصان ما برا این نکته تاکید دارند مشتریان با ید نحوه استفاده اعضای خانواده از فضا خانه را مشخص نمایند. آیا اهل مهمانی دادن های بزرگ هستید؟ شب نشینی های صمیمی چند نفره زیاد انجام می دهید؟ آیا به یک منطقه نشمین بزرگ با چیدمان مبل های یک پارچه نیاز دارید؟ و یا بهتر است ۲ یا ۳ منطقه نشیمن با مبل های کمتر داشته باشید تا در شب نشینی و میهمانی افراد به گروهی در جمع افراد مورد نظر خود باشند؟ بیاد داشته باشید، شما باید تمامی شرایط کنونی خانواده و فرهنگ و آداب زندگی خود را در نظر بگیرید ، علاوه بر این شرایطی که در آینده برای شما تغییر خواهد کرد را نیز در طراحی و بازسازی خانه خود در نظر بگیرید. مثلا اگر شما تازه ازدواج کرده اید و قصد دارید در سال های نزدیک بچه دار شوید، در طراحی و ایده پردازی های خود آینده فرزندانتان را نیز در فرایند تغییر دکوراسیون و بازسازی درنظر بگیرید. در شرایطی که شما نیاز های حال و تا حدودی آینده را در طراحی فرایند تغییر فضای داخلی ساختمان خود در نظر گرفته باشید به طور حتم تا چندین سال نیاز به تغییر و بازسازی مجدد نخواهید داشت، اگر با نوسازان تغییر را شروع کنید یک بار هزینه می کنید و چندین سال بدون درد سر از خانه خود لذت می برید.

فضای داخلی ساختمان خود را چگونه تغییر دهیم؟

سبک زندگی در دکوراسیون منزل

ما از مشتریانی که در حال حاضر دارای فرزند هستند می خواهیم تا در مورد علایق و نیاز های فرزندانشان با ما مشورت کنند و در جلسات و نشست هایی که برای رسیدن به یک طرح نهایی برگزار میکنیم از فرزندان خانواده می خواهیم که در جلسات حضور پیدا کنند و نظر خود را در مورد اتاق خواب و حتی نوع اتاق نشیمن و پذیرایی اعلام کنند تا بتوان تلفیق نظرات و نیاز ها را در طرح نهایی در نظر گرفت. از سوی دیگر برای مشتریانی که مسن ترمیباشند و فرزندان آنها با ایشان زندگی نمی کنند ، فضای مناسب برای استراحت مثل کاناپه و صندلی راحتی برای خود آن ها در نظر می گیریم و همچنین اتاق هایی برای میهمان و فرزندان که گاهی دوست دارند مانند قدیمترها در خانه پدر مادر بخوابند. کارشناسان “می هوم” با تیم طراحی هنرمند و تیم اجرایی مجرب آماده مشاوره رایگان برای شما عزیزان می باشد. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید. برای مطالب مرتبط می توانید به این لینک مراجعه بفرمایید.
برچسب ها:ایجاد دیوار کاذب در فضای داخلی, ایجاد سقف کاذب در فضای خانه, بازسازی, بازسازی خانه متناسب با سلیقه شما, بازسازی فضای داخلی, تغییر, تغییر فضای خانه, تغییز فیزیکی فضای داخلی خانه, دکوراسیون داخلی, مشاوره تغییر دکورایون خانه, مشواره بازسازی خانه, چگونه فضای داخلی را عوض کنیم

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top