skip to Main Content

در دکوراسیون داخلی طراحی کناف و سقف کناف یکی از بهترین ایده ها به حساب می اید و همچنین یکی از پرطرفدارترین سقف های دکوراتیو در ایران و جهان میباشد.از کناف در طراحی معماریه داخلی خانه های مسکونی ؛تجاری و اداری بسیار استفاده میکنند.در ادامه طرح هایی از کناف اسفاده شده در فضاهای مختلف را به شما نشان خواهیم داد.

طراحی کناف و دکوراسیون سقف منازل

در زمانهای نه چندان دورمجریان و طراحان برای زیبا سازی بیشتر و طراحی داخلی و طراحی سقف از ابزار گچی ویا رابیتس کاری و رنگ کاری روی ان استفاده میکردند. اما امروزه با پیشرفت علم و نواوری سقف کناف در بیشتر منازل و ساختمان ها جای رابیتس کاری و ابزار گچی را گرفته است و اکثر مردم به جای روشهای قدیمی برای سقف خانه خود از سقف کناف استفاده میکنند.

طراحی کناف و دکوراسیون سقف منازل

شما میتوانید سقف کناف را با هر طرحی برای فضای های مختلف خانه انتخاب کنید. سقف کناف نسبت به سقف های دیگر از مزیت هایی برخوردار است مانند : هزینه کمتر ؛سرعت بالاتر ؛ ظرافت بیشتر ؛ دردسر کمتر نسبت به سقف های دیگر و … . پس شما بهتر است برای تغییر سقف قدیمی خود از سقف کناف استفاده کنید.

طراحی کناف و دکوراسیون سقف منازل

کناف در سقف پذیرایی

مهمترین فضای یک خانه پذیرایی ان است.شما باید برای انتخاب طرح جدید سقف کناف پذیرایی وسواس به خرج بدهید.باید توجه داشته باشید که فضاهای مختلف خانه باید طرح مناسب خود را داشته باشد.سقف کناف هم به منظور پوشاندن مصالح سقف اصلی استفاده میشود و هم اگر طرحی مناسب روی ان اجرا کنید زیبایی پذیرایی شما را دو چندان میکند. شما باید دقت داشته باشید که طرح سقف کنافی که انتخاب میکنید متناسب با چیدمان وسایل خانه مثل مبل ؛ میز و جزیره اشپزخانه باشد. کناف در سقف پذیرایی در خانه های مدرن میتواند به شکلمستطیل و خطوط صاف و پوشه دار اجرا شود و در خانه های با دکوراسیون داخلی کلاسیک میتوان سقف کناف را منحنی شکل و یا دایره ای اجرا کرد.

طراحی کناف و دکوراسیون سقف منازل

کناف در اتاق خواب

کناف در اتاق خواب میتواند هم در سقف و هم در دیوار نیز مورد استفاده قرار بگیرد. طرحی که انتخاب میکنید برای سقف اتاق خواب باید طرحی نو و به روز باشد و همچنین طرحی باشد که ارامش و امنیت را برای شما به همراه داشته باشد. انتخاب رنگ و نورپردازی روی سقف کناف هم بسیار اهمیت دارد.برای نورپردازی بسته به سلیقه مشتری ؛ میتوان هم از لوستر استفاده کرد و هم از هالوژن هایی که خود تنوع بسیاری در بازار دارد.همچنین برای استفاده از شیلنگی های نور مخفی باید در انتخاب نور ان به جزییاتی مانند رنگ و کاغذ دیواریه استفاده شده در ان فضا توجه کرد.

طراحی کناف و دکوراسیون سقف منازل

کناف در اتاق کودک

همچنین استفاده از سقف کناف در اتاق کودک میتواند کمک بسیاری در براورده کردن ارامش مورد نیاز کودک بکند. در این فضا هم باید به رنگ و نورپردازی سقف کناف بسیار دقت شود.

طراحی کناف و دکوراسیون سقف منازل

کناف در سقف اشپزخانه

یکی از بهترین فضاهای داخل خانه که میتوان با کناف و نورپردازی ؛ ان را به محیطی که بیشتر از قبل به چشم بیاید تبدیل کرد اشپزخانه است. به گفته بسیاری از طراحان و مهندسان اشپزخانه قلب یک خانه است پس  اشپزخانه یکی از مهمترین فضاهای خانه است که باید به ان توجه ویژه بشود. در رنگ امیزیه سقف کناف اشپزخانه باید به رنگ کابینتها توجه کرد که هارمونی داشته باشد.

طراحی کناف و دکوراسیون سقف منازل

شما نیز میتوانید که سقف کناف را در راهروی خانه خود استفاده کنید تا این فضا را به جایی جذاب تبدیل کنید که اکثر افراد از این موضوع غافل میشوند.

طراحی کناف و دکوراسیون سقف منازل

 

همچنین از سقف کناف میتوان در سرویسهای بهداشتی و حمام استفاده کرد. برای کار کردن در این فضاها باید از پانل ضد رطوبت کناف استفاده کرد که مخصوص جاهایی با رطوبت بالا است.گروه خانه من میتواند تمام این مراحل را با افتخار برای شما به طور تضمین شده انجام دهد.

برای تماس ؛بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید : ۰۹۱۲۹۲۳۳۱۰۰  خلیلی

امتیاز

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top