skip to Main Content

تجزیه و تحلیل قبل از شروع بازسازی خانه

قبل از شروع بازسازی منزل خود به این فکر کنید که فضایی که قرار است تغییر دهید دوست دارید چگونه شود و چیزی که انتظار ان را دارید را در ابتدا تجزیه و تحلیل کنید.بازسازی  خانه و جایی که در ان زندگی میکنید بسیار جذاب و دلنشین است و میتواند تاثیر مستقیمی در روند زندگی شما داشته باشد.

بازسازی خانه خود را از کجا شروع کنیم

بازسازی را از کجا باید شروع کرد؟ آیا هزینه برای شما اهمیت دارد؟ یا به هر قیمتی دنبال پیاده کردن طرح مورد نطر خود هستید؟ در غیر این صورت چه مقدار برای تغییر دکوراسیون خود کنار گذاشته اید؟ جگونه متوجه شویم که پیمانکار بازسازی و تغییر دکوراسیون ما همان چیز که در نمونه کار ها و عکس ها به من نشان داده است را برای ما اجرا خواهد کرد؟ و اگر اجرا کرد آیا خانه شما با ابعاد متفاوت خود شبیه نمونه نمایش داده شده خواهد شد؟ چگونه قبل از هزینه کردن و خریداری کردن می توان فهمید که  اگر مبل و دکوراسیون شما در خانه چیده شود همان حس و خیال ذهنی شما را براورده خواهد کرد؟ ارام باشیذ و به خودتان استرس وارد نکنید. ما اینجا هستیم تا کار ها را به کمک هم از حالت سختی بیرون بیاوریم و کار بازسازی را ساده و مشتاقانه انجام دهیم. شک نکنید شما با تجربه و مهارت گروه خانه من به انچه که می اندیشید خواهید رسید.

بازسازی خانه خود را از کجا شروع کنیم

طراحی و ایده پردازی قبل از شروع بازسازی خانه

یکی از راههای موفقیت در بازسازی یا نوسازی و تغیر دکوراسیون خانه، به خصوص زمانی که شما قصد بازسازی و تغییر ساختار کلی در خانه ی خود خواهید داشت، دوراندیشی و در نظر گرفتن تمام نیازها و بهره گیری از دانش و اطلاعات در این زمینه خواهد بود.قبل از شروع به کار بازسازی زمانی را برای طراحی و فکر کردن به آنچه مورد نیاز و پسند سلیقه و روحیه شما است صرف دهید. هر قدر نقشه و طرح شما دقیق و حساب  شده باشد ، شما را در پایان کار به خانه رویایی و مد نظرتان بیشتر نزدیک می کند و از دوباره کاری و پشیمانی در پایان کار جلوگیری میکند.

بازسازی خانه خود را از کجا شروع کنیم

گروه خانه من در کنار شما خواهد بود تا انچه در ذهن و روئیای خود می پرورانید را به صورت طرح های سه بعدی و گرافیکی در متراژ منزل شما پیاده کند تا بتوانید انچه را که انتظارش را در اخر کا میکشید را در ابتدا به شما نشان دهد، بدون شک در چنین شرایطی از پایان کار با گروه خانه من بسیار راضی و شادمان خواهید بود ما انقدر طرح ها را با نظر و سلیقه شما تغییر می دهیم تا شما به انچه که میخواهید برسید.

بازسازی خانه خود را از کجا شروع کنیم

ما برای خلق و پیاده سازی ایده های شما تلاش خواهیم کرد و شما را به تفکرات ؛ایده و تجربه متخصصانمان وصل خواهیم کرد. به طور کلی بازسازی و تغییر دکوراسیون خانه مانند یک سفر تفریحی میباشد که شما باید مقصد خود را به درستی شناسایی کرده باشید و راه و مسیر حرکت به سمت آن را بلد باشیم. گروه خانه من همسفر مطمئن شما خواهد بود.

بازسازی خانه خود را از کجا شروع کنیم

سبک و شیوه زندگی در بازسازی خانه

در ابتدا باید توجه داشت که نحوه استفاده اعضای خانواده از فضا خانه را باید مشخص نمود. آیا اهل مهمانی دادن های بزرگید؟ شب نشینی های صمیمی چند نفره را دوست دارید؟ آیا به یک منطقه نشمین بزرگ با چیدمان خاص فکر میکنید؟  بیاد داشته باشید، شما باید تمامی شرایط کنونی اعضای خانواده و فرهنگ و آداب زندگی خود را بدانید ، علاوه بر این شرایطی که در آینده برای شما تغییر خواهد کرد را نیز در طراحی و بازسازی خانه خود اعمال کنید.

بازسازی خانه خود را از کجا شروع کنیم

مثلا اگر شما تازه ازدواج کرده اید و قصد دارید در سال های نزدیک بچه دار بشوید، در طراحی و ایده پردازی های خود آینده فرزندانتان را نیز در فرایند تغییر دکوراسیون و بازسازی مورد توجه قرار دهید. در شرایطی که شما نیاز های حال و تا حدودی آینده را در طراحی فرایند بازسازی خانه خود در نظر گرفته باشید به طور حتم تا چندین سال نیاز به تغییر و بازسازی مجدد نخواهید داشت، اگر با گروه خانه من بازسازی و یا نوسازی را اغاز کنید؛ برای  یک بار هزینه خواهید کرد و چندین سال بدون درد سر از خانه خود لذت خواهید برد.

بازسازی خانه خود را از کجا شروع کنیم

برای تماس ؛ مشاوره و بازدید رایگان با ما تماس بگیرید :  ۰۹۱۲۹۲۳۳۱۰۰   خلیلی

امتیاز

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top