skip to Main Content

برای رسیدن به هزینه ی کلی مانند نقشه ؛ طرح و …. نیاز به وقته زیادی میباشد و باید با دقت محاسبه شود. هر چه نقشه‌ها دقیق‌تر باشند هزینه پیش‌بینی‌شده دقیق‌تر بدست می اید.
بنابراین چگونه می‌توان در مورد قیمت بازسازی خانه به یك نتیجه مطلوب رسید؟ بیایید با ترفنند های همین سنف اغاز کنیم.

براورد هزینه بازسازی ساختمان

تخمین‌ها: به طور كلی هر قیمتی كه پیمان‌كار اعلام میکند تخمینی خواهد بود و به میزان كار و مصالحی كه برای تكمیل پروژه شما نیاز است بستگی خواهد داشت. در پروژه های  مسكونی، به طور كلی تخمین قیمت کلی قیمتی ثابت و نهایی نخواهد بود.

براورد هزینه بازسازی ساختمان
تخمین‌ها و برآوردها به دقت اطلاعاتی هستند كه بر پایه آن‌ها شكل میگیرند. به طور مثال، دقیق‌ترین تخمینی كه برای یك پروژه زده می‌شود بر اساس متر مربع خواهد بود. در واقع این رقم تخمینی به طور صد در صد به شما نمی‌گوید كه هزینه‌های شما چقدر خواهد بود، اما به هر صورت به رقم نهایی نزدیك است.

براورد هزینه بازسازی ساختمان
این سطح از دقت به این معنی است كه شما هنگام مشورت با پیمان‌كاران مختلف به احتمال زیاد با دامنه وسیعی از هزینه‌های تخمینی روبه‌رو میشوید، چراكه هر كدام از آن‌ها درك متفاوتی از آن‌چه در ذهن شما میگذرد؛ خواهند داشت و در نتیجه از شیوه متفاوتی برای تعیین رقم تقریبی استفاده میکنند. برای نمونه در صنعت خودروسازی یك خودروی نیسان، بی‌ام‌و، و بنز امکان دارد وزن و اندازه مثل هم داشته باشند اما قیمت آن‌ها با هم متفاوت خواهد بود.

براورد هزینه بازسازی ساختمان

با داشتن نقشه کلی و یك ایده كلی از مهندسی و شكل نهایی پروژه میتوان تخمین بهتری در مورد هزینه‌های پروژه  بدست اورد، اما به هر حال باز هم این یك برآورد حدودی است. این برآوردها معمولا بر اساس هر متر مربع و هزینه‌های هر واحد و نیز اطلاعاتی كه از پروژه‌های مشابه به دست می‌آید محاسبه خواهد شد. مثلا اگر هنوز نوع كاشی مورد نیاز خود را انتخاب نكردید ، نمی‌توان هزینه ان را محاسبه كرد.

براورد هزینه بازسازی ساختمان

برآورد تخمینی در محدود كردن گزینه‌ها و انتخاب پیمان‌كاری كه می‌خواهید با او كار كنید میتواند موثر باشد ولی تخمین هزینه‌ ؛ صد در صد هزینه پروژه را به شما نخواهد گفت.

براورد هزینه بازسازی ساختمان

نقشه كف، همچنین با نام طرح ۳d ، توسط طراح،مهندسین؛ شركت ساختمانی، و یا حتی خود مالك میتواند تولید شود. اگر پولی بابت طراحی نقشه كف پرداخت میکنید و می‌خواهید اجرای ان را به شرکت دیگری واگذار کنید؛ مراقب محدودیت‌های قراردادی كار با یك شركت دیگر را مورد توجه قرار دهید.

براورد هزینه بازسازی ساختمان

برای تماس ؛ مشاوره و بازدید رایگان با ما تماس بگیرید :  ۰۹۱۲۹۲۳۳۱۰۰   خلیلی

امتیاز

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top