skip to Main Content

بازسازی خانه ویلایی یکی از مهمترین کارهایی است که میتوان انجام داد. بازسازی خانه ویلایی به این دلیل اهمیت بالایی دارد که؛ ویلا مکانی است که ما فقط و فقط برای استراحت و فرار از محیط کار و خستگی های روزمره به انجا پناه میبریم. پس ویلایی که ما در اختیار داریم باید جایی باشد که ما به محض ورود به ان احساس امنیت و ارامش کنیم.

بازسازی خانه ویلایی

قبل از بازسازی باید توجه داشت که نقشه و طرحی که در نظر داریم قدیمی نباشد. نقشه و طرح های قدیمی به این صورت بودند که به محض ورود به ویلا اول راهرو دیده میشود و بعد تمام فضاها به هم نزدیک هستند که این مشکل بسیار بزرگی است ؛به این دلیل که فضا را بسیار کوچک و دلگیر میکند.سعی کنید با استفاده از تجربیات و مشورت با مهندسین و مجریان با سابقه فضایی دلنشین و ارام را برای خود و اعضای خانواده تان فراهم کنید.

بازسازی خانه ویلایی

نکته این باید توجه زیادی به ان شود موقعیت اقلیمی و اب و هوایی جایی است که ویلای شما در انجا بنا شده است. نوع مصالحی که انتخاب میکنید باید مناسب با ابو هوا باشد. چه مصالحی که در داخل استفاده میکنید و چه متریالی که در بیرون بنا کار میکنید. به طور مثال در ویلاهای واقع در شمال کشور برای سقف دکوراتیو یا همان کناف استفاده از پانل های ساده انتخاب درستی نیست. در این نوع اب و هوا باید از پانلهای mr که همان پانلهای ضد رطوبت است استفاده کرد.

بازسازی خانه ویلایی

نیازی نیست که تمام وسایل قدیمی را دور بریزید. با کمی نوسازی میتوان ان را به حالت اول بازگرداند و در جای مناسب از ان استفاده کرد.به طور مثال اجرهای قدیمی که در جای جای خانه کار شده است را میتوان در جایی دیگر استفاده کرد و این اجرها میتواند اصالت خانه شما را یاداور باشد.در طراحی ویلا باید توجه داشت که محیطی طراحی کنید دلباز و ارامش بخش باشد. به این دلیل که شما اکثرا از مکانهای شلوغ و دلگیر به ویلای خود پناه میبرید پس باید به تیقه بندی ها و جداسازی فضاها باید دقت کرد.

بازسازی خانه ویلایی

اشپزخانه به عنوان قلب یک خانه ؛در ویلای شما میتواند نقش مهمی را در زیبایی و بحث دکوراسیون داخلی ایفا کند. استفاده دقیق از کابینتها و همچنین چیدمان انها و استفاده کردن از طراحی جزیره محیط را تا حد زیادی مدرن خواهد کرد.

بازسازی خانه ویلایی

در بازسازی خانه های ویلایی اولین چیزی که به ذهن میرسد حیاط خانه است. حیاط در خانه های ویلایی جایی است که اعضا در ان احساس استقلال و ارامش خاصی دارند که همچین حسی در خانه های اپارتمانی پیدا نخواهد شد. پس طراحی حیاط بسیار دقیق و هدفمند باید انجام گیرد.

بازسازی خانه ویلایی

امتیاز

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top