skip to Main Content

این که در بازسازی خانه به چه نحوی عمل کنیم کنیم که ارزش خانه هم افزایش پیدا کند و هنگام فروش احتمالی خانه بازگشت سرمایه داشته باشیم مهم است . اگر تیم حرفه ای برای بازسازی منزل یا محل کار خود انتخاب کنید قطعاً این موارد را به شما اطلاع می دهند و در نظر می گیرند.

در فصل سرما کار بازسازی دشوارتر از فصلهای دیگر است  و خیلی‌ از مردم ترجیح می‌دهند که کار بازسازی خانه ی خود را بعد از فصل سرما و برف انجام دهند. و اگر شما هم این همین فکر را در سر دارید و میخواهید کار بازسازی خانه خود را در فصل گرما شروع کنید بهتر است از زمان استفاده کنید و اگر در جایی زندگی میکنید که الان در فصل سرما به سر میبرد از همین حالا شروع به برنامه ریزی کنید.

بسیاری از افراد با این تفکر که شاید با بازسازی منزل خود سرمایه ای که خرج کرده بازنگردد از این کار صرفه نظر میکنند و باید گفت که این افراد در اشتباه هستند. البته باید گفت که تمام نوسازی ها بازگشت و یا سود زیادی به همراه نخواهد داشت.

بازسازی و راه های افزایش ارزش خانه با بازسازی

 

اشتباهات رایج در بازسازی خانه که چندان در افزایش ارزش خانه تاثیر ندارند

تغییرات بسیار شخصی :

اگر شما اتاقهای زیادی در ملکتان دارید؛ با تغییر کاربریه ان به سونا و یا چیز دیگر توقع نداشته باشید ارزش ملکتان افزایش یابد

به روز کردن تکنولوژی:

هوشمند کردن اجاق گاز اشپزخانه و کنترل کردن ان از دور و یا سنگ کردن کف حمام بسیار ایده های خوبی است؛ اما تجملات در تکنولوژی در اکثر موارد بازگشت سرمایه ی چندانی نخواهد داشت.

بازسازی و راه های افزایش ارزش خانه با بازسازی

بازسازی افراطی :

خانه ای را فرض کنید که در مکانی از شهر قرار دارد که ارزش و محبوبیت چندانی ندارد. حال اگر در بازسازی چنین خانه ایی بیشتر از حد معمول و بسیار لوکس کار کنید به احتمال قوی سرمایه ای که گداشته اید بازگشتی نخواهد داشت.در چنین خانه هایی استفاده کردن از کابینت های لوکس ؛کفپوشهای چوبی و سنگهای گران قیمت و …. زیاده روی است.

 

اگر میخواهید در خانه خود بازسازی انجام دهید به نکات زیر بسیار توجه کنید

فضای نو و جدید ایجاد کنید: تخریب کردن دیوارهای نامناسب و ایجاد کردن فضاهای جدید و مناسب میتوانند به میزان قابل توجهی بر ارزش خانه شما بیافزاید. فضاهای پرت و یا غیر مهندسی ویا فضاهایی که به درستی ایجاد نشده اند باعث انصراف خریدار میشود.

بازسازی و راه های افزایش ارزش خانه با بازسازی

طراحان و مهندسین عقیده دارند که پلان آزاد  را در فضاهای داخلی جدی بگیریم؛ در خانه هایی که فضای انها دیوارهای بسیار کمی دارند. بنابراین شما باید دقت کنید که افراد خانواده بیشتر وقت خود را در کدام فضا  میگذرانند و از همین امر استفاده کنید و ان فضا را بیشتر توسعه دهید.

تغییر فضای اشپزخانه

امروزه با تغییر سلیقه ها و دیدگاه ها بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که اپن اشپزخانه فضای خانه را تا حد زیادی کوچک و خفه میکند. پس اگر منزل شما کوچک است و دوست دارید کمی بزرگتر به نظر برسد به فکر برداشتن اپن باشید و اگر اشپزخانه به سبک خانه های قدیمی دیوار جدا کننده دارد میتوانید دیوار را بردارید . اگر دیوار جدا کننده نقش دیوار حمال را نیز انجام میدهد به کمک و هم فکری مهندسین میتوان دیوار را تخریب و از تیرچه ی کمکی و یا ستون استفاده کنید.

 

بازسازی خانه های فرسوده

فضاهای عمومی و جاهایی که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد را توسعه دهید

یکی از این مکانها حمام است.در خانه هایی که جدیدا ساخته میشود حمام ها بسیار کوچک هستند و به سختی یک نفر در انها جای میشود و این امر بر خریدار تاثیر زیادی خواهد داشت. یک حمام بزرگ و کمی لوکس میتواند در فروش خانه تاثیر شایانی بگذارد. از جاهایی که پرتی محسوب میشوند استفاده کنید و اگر امکانش هست از قفسه برای کاربردی کردن ان فضا استفاده کنید.

 

توجه به انباری و فضاهای خارج از منزل

توجه کردن به انباری و بزرگ کردن ان میتواند خریدار را مجاب به خریدن خانه شما کند. به عقیده مهندسان بزرگ کردن انباری تا ۸۷ درصد میتواند کمک به بازگشت سرمایه ی شما کند. گزینه بعدی که به شما در بازگشت سرمایه کمک زیادی میکند حیاط و فضای بیرونی خانه است. در فصل تابستان یا فصل هایی که هوا بهتر و مطبوع تر خواهد بود بسیاری از افراد خانه علاقه دارند تا کمی از وقت خود را در این مکان بگذرانند و با دوستان و اشنایان بساط کباب پزی و خوش گذرانی راه بیندازند. در چنین شرایطی توجه به این امر بسیار تاثیر گذار خواهد بود

بازسازی و راه های افزایش ارزش خانه با بازسازی

اگر این امر مهم را انجام ندهید و یا خودتان بدون کمک مهندسین بخواهید این کار را انجام دهید در هر دو صورت ضرر خواهید کرد و به ان نتیجه مطلوبی که فکرش را میکردید هرگز نخواهید رسید

متریال خوب استفاده کنید

اگر انتطار دارید که خانه شما حس و حال خوبی داشته باشد و سر شار از انرژی مثبت باشد به شما ایت پیشنهاد را میدهیم که از چوب طبیعی در بخشهایی از خانه استفاده کنید و در بخشهای دیکر از متریال مقاوم استفاده کنید. مراقب باشید که استفاده کردن از کفپوش های نامناسب در مکانهای دارای رطوبت بالا شما را به دردسر خواهد انداخت و سعی کنید با مشورت با مهندسان و مجریان متریال مناسب محیط استفاده کنید.

تعویض دستگیره ها : عوض کردن دستگیره ها به زیبایی بیشتر خانه کمک زیادی میکند و بسیار به چشم خواهد امد.

انتخاب رنگ مناسب: از رنگهای روشن برای اکثر دیوارها استفاده کنید و رنگ های تیره تر را برای جاهای خاص استفاده کنید

بازسازی و راه های افزایش ارزش خانه با بازسازی

تعمیر و یا تعویض کابینت های اشپزخانه

اگر هزینه تعویض کابینت ها برایتان زیاد است میتوانید با نوسازی ان جلوه اشپزخانه را با درصد زیادی تغییر و بهبود ببخشید. سعی کنید رنگ کابینت ها با دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد. کابینت های نوسازی شده به سرعت خود را به عنوان یک کابینت جدید و نو نشان خوهند داد و نقش خود را در یک خانه تازه بازسازی شده ایفا خواهند کرد.

اگر در اخر بخواهیم جمع بندی کنیم : شما به عنوان کسی کهپس از بازسازی  میخواهید در خانه خود بمانید و به زندگی در همان جا ادامه بدهید یا به عنوان شخصی که قصد این را دارید که خانه را بازسازی کنید و ان را به فروش برسانید اگر به این موارد توجه کنید و انها را به کمک مهندسین و مجریان به اجرا در بیاورید ؛ این موارد کمک زیادی به شما و نتیجه دلخواهی که به ان فکر میکردید میکند. در ضمن گروه خانه من نیز میتواند شما را در این امر یاری کند

بازسازی و راه های افزایش ارزش خانه با بازسازی

امتیاز

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top