skip to Main Content

بازسازی خانه و افزایش قیمت ان

مهندسان بر این باورند: چگونگی بازسازی خانه و افزایش قیمت ان  در سال ۲۰۱۷ شاید بازسازی خانه با هدف سوددهی در تلویزیون به نظر آسان باشد، اما در دنیای واقعی علمی میباشد که برای رسیدن به تکامل نیاز به تحقیق و تجربه خواهند داشت. یکی از نمایندگان خریداران ملک در تیم تحقیقاتی ما عقیده دارد کسانی که برای کسب سود دست به بازسازی منزل می زنند، باید طوری هدف گذاری بکنند که به ازای هر یک دلاری که در پروژه هزینه میشود؛ دو دلار به آن ها برخواهد گشت. اما سوال مهم تر این است که چطور باید این کار را انجام داد؟ شاید نکات زیر که از زبان متخصصان نوشته شده در افزایش ارزش خانه تان در سال ۲۰۱۷ شما را یاری دهد.

بازسازی خانه و فروش

 

طراحی پلان باز در مقایسه با حریم خصوصی.خیلی از خریداران، طرفدار خانه ای با پلان باز میباشند. با این حال متخصصین بر این عقیده هستند که در بعضی موارد فضا به قدری باز می شود که دیگر معنا و مفهومی نخواهد داشت. در بعضی بازسازی ها دیده شده که دومین پذیرایی خانه خراب شده و با کل فضا یکی شده است. این خیلی کار عاقلانه ای نخواهد بود چون با این کار فضای نشیمن خود را کاهش خواهید داد. متخصصین به صاحبانه خانه توصیه می کنند چند فضای نشیمن جدا داشته باشند تا از پلان باز هم برخوردار باشند و در کنار آن، باقی اتاق ها را به صورت مدرن بازسازی کرده و فضاهای مجزای خصوصی ایجاد کنند.

بازسازی خانه و فروش

یک زوج با پیروی از این قانون ساده، خانه سه اتاق خوابه صد و چهل ساله خود را که در اواخر سال ۲۰۱۱ خریداری کرده بودند را بازسازی کردند. آن ها آشپزخانه و حمام طبقه همکف را تخریب و اتاق غذاخوری را بزرگتر کردند تا یک سالن غذاخوری چندمنظوره با نور زیاد داشته باشند. این گزینه را همچنین برای نشیمن طبقه بالا هم میتوانستند اجرا کنند اما تصمیم گرفتند سالن استراحت/نشیمن را به عنوان حریم خصوصی خانه حفظ کنند. این خانواده می گویند : “ما خانواده پر جمعیتی هستیم پس به دنبال خانه ای بودیم که بتوان در آن هم در کنار اعضای خانواده باشیم و هم ساعاتی را در خلوت بگذرانیم.

بازسازی خانه و فروش

اهمیت فضای بیرون در بازسازی خانه و فروش

این خانواده همچنین در جریان بازسازی منزل، درب های دوبله ای نصب کردند که آشپزخانه ؛ به حیاط پشتی کوچکشان متصل میشود. با این کار فضای بیرون را به سالن غذاخوری جدیدشان آوردند. یک سایبان هم برای محافظت از خانه خریداری و ایجاد شد. یکی از طراحان می گوید این کار باعث افزایش قیمت ملک خواهد شد. چون خریداران به دنبال خانه ای با حیاط پشتی میگردند که جزئی از خانه باشد.یک راه دیگر برای افزایش قیمت خانه، کاشت درختچه و بوته میباشد. اگر مهارت لازم برای این کار را ندارید، چند گلدان رنگی در حیاط و محوطه با گیاهان پربرگ و حجیم فضا را متحول خواهد کرد. کاشت درختچه و بوته در جلوی خانه یا حتی پیاده راه آن هم به ارزش خانه اضافه خواهد کرد. چون اولین چیزی است که مشتری به ان توجه دارد .به صاحبخانه هایی که حیاط بزرگ دارند توصیه می شود به تقسیم بندی دوباره آن توجه داشته باشند تا قیمت خانه شان افزایش یابد. اگر یک سطح چمن پوش وسیع دارید، آن را تقسیم کنید و توی یکی از بخش ها یک آلاچیق بگذارید تا به عنوان فضای تفریح دیده شود. اگر فضای بیشتری دارید، یک منقل کباب پزی شیک اضافه کنید.

بازسازی خانه و فروش

دیگر نکاتی که میتواند .در یک بازسازی به افزایش قیمت ملک کمک کند عبارتند :

– یک جای مخصوص شیرجه عمیق در استخر که جزئی از نشیمن بیرون خواهد بود.

– گاراژی که سقف نداشته باشد.

– پارکینگ تمیز و مرتب با کمد و قفسه نگهداری وسایل و محل مشخص برای جای ماشین ها

و……..

بازسازی خانه و فروش

مهندسان و طراحانه صاحب سبکبر این عقیده هستند  هدف کلی هر پروژه بازسازی باید ساخت فضایی باشد که به محض دیدن، مشتری را وسوسه به نقل مکان و زندگی در آن کند. یک راه آسان برای رسیدن به این هدف، استفاده از رنگ ملایم و خنثی برای نمای ساختمان و اتاق ها میباشد.

دیگر جزئیات کم هزینه ای که می تواند به شما کمک بکند :

– تهویه هوا.- کانال کشی مناسب برای تهویه حمام، توالت و اتاق لباسشویی.

– گرمکن کفپوش حمام.

– نورپردازی حرفه ای و استفاده از طرح مناسب در سقف با استفاده از کناف

– سیستم امنیتی که با گوشی کنترل شود

– سیستم پخش موزیک سقفی

– استفاده از کاشی های بزرگ در حمام

– کفپوش مناسب.

بازسازی خانه و فروش

– اگر خانه جزء گزینه های گران قیمت بازار میباشد، لوازم مرغوب و لوکس آشپزخانه به همراه ماشین ظرفشویی توکار و یخچالی که با بقیه ی آشپزخانه هماهنگ باشد.خریدار دوست دارد خودش را در چنین خانه ای  تصور کند. پس اگر بازسازی انجام شده به این معنی است که خریدار می تواند زندگی خود را در آن محیط تصور کند، پول خوبی هم بابت آن هزینه خواهد کرد. یکی دیگر از افرادی که خانه خود را بازسازی کرده هم با این حرف موافق است، زوجی که خانه تفریحی دو اتاق خوابه خود در ساحل شرقی را فروختند. یازده سال پیش زمانی که بازار املاک رو به صعود گذاشته بود، این خانه را به قیمت ۴۵۰ هزار دلار به فروش رساندند.

بازسازی خانه و فروش

هدف از بازسازی خانه و افزایش قیمت ملک ، توسعه و پیشرفت آن و بازگشت هزینه ها و خرجها میباشد .با هزینه ای معادل ۸۰ هزار دلار، این خانواده توانستند طبقه همکف و خانه اصلی را یکی کرده و یک فضای دلباز و وسیع را ایجاد کنند، کفپوش های جدید استفاده کنند، حمام را نوسازی کنند، آشپزخانه و اتاق لباسشویی را بازسازی کنند و یک باغ زیبا ایجاد کنند. در نوامبر گذشته این خانه تنها بعد از سه هفته به قیمت ۵۳۰ هزار دلار فروخته شد. گفته شده مهم ترین ویژگی این ملک این بوده که آماده اسباب کشی خریدار بوده است.به گفته مشاور املاکشان، خانه راحت و دلنشین بوده. به این خاطر که تمرکز پروژه روی ایجاد فضایی دنج و دوست داشتنی بوده که افراد از بودن در آن لذت ببرند. اگر می خواهید در خانه ای که بازسازی می کنید زندگی کنید، باید مطمئن شوید که این پروژه برای شما نکات مثبتی به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال کسب سود از بازسازی هستید، باید مطمئن شوید که پولتان را در جای درستی خرج میکنید.

بازسازی خانه و فروش

برای تماس ؛بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید : ۰۹۱۲۹۲۳۳۱۰۰  خلیلی

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top