skip to Main Content

ما در مجموعه خانه من بر این عقیده هستیم که بازسازی خانه و یا ساختمان شما باید بدین صورت باشد که میهمانان و کسانی که بعد از بازسازی خانه شما ، از منزلتان دیدن می کنند ، تغییرات قابل توجهی را مشاهده کنند. در این جهت ، ما در گروه خانه من، سعی داریم که خلاقه ترین ایده ها را برای بازسازی منزل به شما ارائه کنیم. در این نوشته چند ایده نو و فوق العاده را با شما مطرح خواهیم نمود.

ایده ای برای بازسازی خانه

۱- ایجاد گود در پذیرایی

یک ایده خوب و فوق العاده ، که می تواند بسیار مورد پسند صاحب خانه قرار گیرد ، اجرای محوطه پذیرایی در داخل یک گود میباشد، در این حالت که از برخی سبک های باستانی الهام گرفته شده ، تجربه نشان می دهد که جمع شدن میهمانان در کنار یکدیگر ، می تواند کانون گرمی را برای خانواده ایجاد کند.

ایده ای برای بازسازی خانه

۲- استفاده از فضای زیر پله ها – ایده ای برای بازسازی خانه

متاسفانه ، فضای زیر پله ها در خانه ، یکی از فضاهایی است که به درستی استفاده نمیشود و باعث اشغال فضای خانه میشود . پیشنهاد ما این است که می توانید از فضای زیر پله ها ، به عنوان کتابخانه استفاده شود و کتابهایتان را در آن جا سامان دهید. ایجاد کتابخانه در آن مکان ، علاوه بر خلاقانه بودن ، سبب جذابیت راه پله میشود.

ایده ای برای بازسازی خانه

اگر هم اهل کتاب خواندن نیستید ، می توانید به صورت کمد یا انباری از زیر پله ها استفاده شود. با این حال توصیه ما این است که در این صورت هم سعی کنید که کار با ایده های نو و جدید انجام بگیرد.

می توانید در فضای دنج زیر پله ، یک تخت کوچک و تعدادی بالش روی آن بگذارید و شب ها در آن به تنهایی مطالعه کنید. به این صورت اهل خانه نیز از روشن بودن چراغ های خانه دیگر شاکی نمیشوند. منتها در این ایده می بایست تهویه هوا را مورد توجه قرار دهید.

ایده ای برای بازسازی خانه

۳-استفاده از کشو -ایده ای برای بازسازی خانه

یکی از مشکلات مهم که بسیاری از ساختمان ها با آن مواجه اند ، بحث کمبود فضا میباشند . برای رفع این مشکل ، شما باید سعی کنید که از تک تک فضاهای خانه ، حداکثر استفاده را ببرید. (مانند استفاده از فضای زیر پله که به آن اشاره شد.) برای این منظور ، هم چنین می توانید از فضای زیر کمدها به صورت کشویی استفاده شود. استفاده از حداکثر فضاها ، باید به عنوان یک اصل در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان شما مورد توجه قرار خواهد گرفت.

ایده ای برای بازسازی خانه

برای تماس ؛بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید : ۰۹۱۲۹۲۳۳۱۰۰  خلیلی

امتیاز

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top