skip to Main Content

آشپزخانه قلب خانه است. این جمله را در تمام طول زندگی مان بارها شنیده ایم. قلب خانه جایی است که پخت و پز، غذا خوردن، گپ و گفت و حتی بازی در آن انجام می شود و می توان گفت انرژی را به باقی خانه پمپاژ می کند.

بسیاری از افراد دغدغه بازسازی آشپزخانه آن هم با هزینه هایی مقرون به صرفه را دارند. اگر به این آشپزخانه ای که در اسپانیا واقع شده است نگاه کنید ممکن است فکر کنید که از مصالح و وسایلی بسیار گران قیمت استفاده کرده و در نهایت به دنبال آن موفق به بازسازی آشپزخانه خود شده است، اما چنین نیست! هزینه هایی که بازسازی آشپزخانه این تصویر به همراه داشته است بسیار مقرون به صرفه بوده!

بازسازی آشپزخانه قدیمی

آشپزخانه به لحاظ این که قطب عملکردی هر فضای داخلی محسوب می شود ، همواره مورد توجه بوده است. این که بتوان در چنین بخشی از دکوراسیون فضای کافی برای طبقه بندی و نظم دهی داشته باشید یا حتی فضایی مناسب برای پخت و پز موضوعی است که خیلی از افراد را وادار به بازسازی آشپزخانه ها می کند.

 

زمانی که مدت طولانی از عمر یک خانه می گذرد ، برخی قسمت های آن فرسوده و خراب می شود و هم چنین ساکنین آن خانه نیاز به تنوع و تحولی در خانه احساس می کنند. همیشه تعویض خانه و خرید یک خانه نوساز برای افراد ممکن نیست. بنابراین در چنین مواقعی بهترین کار تعمیر و نوسازی خانه بر اساس ایده های مقرون به صرفه است.

بازسازی آشپزخانه قدیمی

بازسازی مقرون به صرفه آشپزخانه

کافی است به متخصصین این حوزه اطمینان کنید و از آنها مشورت بگیرید. قطعا برای بهبود روند بازسازی منزل و به خصوص بازسازی آشپزخانه متخصصین این حوزه قابل اعتمادتر خواهند بود. ممکن است قسمت هایی در دکوراسیون آشپزخانه شما وجود داشته باشد دلتان بخواهد با مصالح مناسب آن را پوشش دهید. لازم نیست نگران باشید. حتما در وب سایت آی هوم با مطلبی با موضوع هزینه بازسازی رو به رو شده اید. در این مطلب گفته شد که به طور کلی هر قیمتی که پیمان‌کار تعیین می‌کند حدود قیمت است و به میزان کار و مصالحی که برای تکمیل پروژه شما نیاز است بستگی دارد به طور مثال در بازسازی آشپزخانه مهمترین هزینه ها مربوط به موارد زیر است.

  • تغییر کفپوش: با توجه به متریال از متری ۳۰ الی ۲۰۰ هزار تومان
  • تغییر دیوار پوش: با توجه به متریال از متری ۳۰ الی ۱۲۰ هزار تومان
  • سقف کاذب: با توجه به متریال از متری ۴۰ الی ۱۰۰ هزار تومان
  • نورپردازی: با توجه به نوع اجرای آن بسیار متنوع می باشد.
  • تعویض درب و پنجره: با توجه به برند از متری  ۲۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان
  • تعویض کابینت: با توجه به متریال از متری ۵۵۰ هزارتومان الی ۲ میلیون تومان
  • تعویض سینک و روشویی: با توجه به برند از  ۱۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان
  • تعویض شیرآلات: با توجه به جنس و برند بسیار متنوع می باشد.
  • تاسیسات داخلی: با توجه به سیستم لوله کشی و نوع آن متنوع است.

بازسازی خانه های قدیمی کوچک

در بازسازی مقرون به صرفه خود به دنبال وسایل غیر ضروری نروید

طراح دکوراسیون این خانه برای بازسازی آشپزخانه آن، تصمیم گرفته است که برای حفظ سادگی و جلوگیری از صرف هزینه های بالا به سراغ دیوارپوش و کاشی هایی با طرح ساده و به رنگ سفید برود. لبه های این کاشی ها دارای شکل و بعدی هستند که باعث ایجاد ترکیب مناسب و زیبایی با تخته سه لا و SLB به کار رفته در دکوراسیون آشپزخانه شده است.

امتیاز

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top