skip to Main Content

در بیشتر نقاط زمان بازسازی خانه در فصل گرماست و تاثیر گرما در برخی از مراحل بازسازی بر کسی پوشیده نخواهد بود. ولی باید بیشتر دقت کرد که امر بازسازی در یک دمای مناسب بسیار مهم تر از ان است که شما فکر میکنید. بهترین زمان برای بازسازی خانه فصل گرماست به این دلیل که میتواند تاثیر زیادی در صرفه جویی هزینه انجام دهد. باید توجه داشت که زمان بازسازی طوری انتخاب شود که هزینه شما به حداقل برسد.

بهترین زمان بازسازی خانه

زمان مناسب برای بازسازی و درک درست عرضه و تقاضا

رابطه ای که بین عرضه و تقاضا وجود دارد همواره ثابت بوده و این رابطه همواره یکی از مهمترین فاکتورهای بهای یک کالا و یا خدمات میباشد. ابتدا باید در توجه داشت که قیمت مصالح ساختمانی مانند سنگ؛ سیمان، الوار و رنگ؛ در طول سال با توجه به فصل و تقاضا برای خرید این مصالح، متفاوت خواهد بود. شاید بهترین زمان برای بازسازی خانه خود زمانی نباشد که مصالح کم‌ترین قیمت را دارا هستند؛ اما این زمان بهترین زمان برای برنامه‌ریزی برای بازسازی خانه میباشد. چرا که با برنامه‌ریزی درست در این زمان می‌توانید مصالح مورد نیاز بازسازی  خود را با قیمت کمتر  و مناسب تهیه کنید. هم‌چنین مجریانی که در فاصله کمتر از ۹ کیلومتری با خانه شما قرار دارند احتمال کم‌تری برای تأخیر یا اشتباه در خصوص تامین کالای سفارش داده خواهند کرد.

بهترین زمان بازسازی خانه

پیمانکاران پرمشغله

آیا تا به‌ حال تجربه این را داشته اید که  به‌ رستوران در زمان اوج تقاضای ناهار یا شام رفته باشید. اگر چنین تجربه ای را دارید؛ می‌توانید این مطلب را متوجه بشوید که در زمان‌های اوج کار یا همان شلوغی ممکن است از کیفیت کار کاسته بشود. لذا زمان‌ های بهتری  نیز در طول روز وجود دارد که می‌توان خدماتی باکیفیت‌تر دریافت کرد. بنابراین می‌توان گفت درک و انتخاب بهترین زمان برای بازسازی خانه تنها به قیمت مصالح ساختمانی محدود نخواهد شد؛ بلکه یکی از فاکتورهای موثر در تعیین این زمان در دسترس بودن پیمانکار و یا مجریان است. همان‌ طور که در رستوران‌ها انتظار اشتباه در ساعات پرترافیک وجود دارد، در صورتی که یک پیمانکار پر‌مشغله باشد، انتظار می‌رود که احتمال خطا یا پایین آمدن سطح کیفی کار او بیشتر بشود. بهترین زمان برای سپردن کار به یک پیمانکار زمانی خواهد بود که فرصت کافی برای انجام کار شما را داشته باشد.

بهترین زمان برای بازسازی خانه تنها به قیمت مصالح ساختمانی محدود نخواهد شد

در بسیاری از نقاط جهان، شروع یک پروژه بازسازی در زمان‌های خاصی از سال ناممکن خواهد بود. به‌طور مثال ساختن یک استخر و حوض در حیاط منزل در فصل زمستان و یخ زدگی زمین ؛ کاری ناممکن و بسیار سخت و هزینه‌بر خواهد بود. در این‌صورت با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید پروژه خود را قبل از شروع ترافیک کاری برای پیمانکارتان، شروع کنید که با این‌کار علاوه بر کاهش هزینه‌ها احتمال خراب شدن پروژه و یا رخداد اشتباهات کاری به مقدار بسیار زیادی کاهش خواهد یافت. به هر حال مناسب ترین زمان بازسازی خانه در فصول بدون تقاضا و خارج از زمان‌های متداول است.
بهترین زمان بازسازی خانه
امتیاز

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top