skip to Main Content

تالار پذیرایی جایی است که رفت و امد در انجا زیاد اتفاق میفتد و از وسایل و فضاهای مختلف ان به تکرار استفاده میشود. به همین علت بعد از چند سال نیاز به بازسازی خواهد داشت. بازسازی تالار پزیرایی کمی سخت تر از یک خانه مسکونی خواهد بود.هم به دلیل فضای بزرگتر و هم به دلیل کاربری ان.

بازسازی و تغییر دکوراسیون تالار پذیرایی

بررسی فضای کلی تالار

شما به عنوان صاحب تالار باید در نظر داشته باشید که از چه فضاهایی چه استفاده ای میخواهید بکنید و طبق ایده هایی که در سر دارید باید با دقت تفکیک فضا را انجام دهید. به طور مثال دسترسی سالن ها؛ مساحت لابی پذیرایی ؛ فضای میز شام تالار و ……  . شما باید تمام بررسی ها را قبل از شروع انجام دهید.

سقف کاذب تالار

سقف کاذب در تالارها یکی از ارکان اصلی زیبایی تالار به حساب می اید. شما حتی میتوانیید با خوب کار کردن سقف کاذب تالار در بقیه هزینه ها صرفه جویی کنید. به این دلیل که سقف کاذب با نورپردازی حرفه ای و رنگ مناسب بسیار مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت.این امر مهم را میتوان با استفاده از سقف کناف انجام داد. باید بدانید که انچنان که سقف کاذب در دید مشتری قرار دارد بقیه چیزها به این مقدار مورد توجه نخواهد بود.

بازسازی و تغییر دکوراسیون تالار پذیرایی

باید توجه داشته باشید که در بعضی از فضاها که لوله اب و فاضلاب عبور کرده است دریچه هایی نصب بکنید تا در بعضی نقاط بتوانید در صورت لزوم به انجا دسترسی داشته باشید.

لوله های اب و فاضلاب

یکی از موارد بسیار مهم در یک بنا لوله های اب و فاضلاب ان میباشد. لوله ها حتما باید استاندارد کار شوند. به این این دلیل که اگر پس از مدت کوتاهی لوله ها با مشکل مواجه شوند شما باید قسمت هایی از کف یا دیوارتان را تخریب کنید تا محل خرابی را پیدا کنید. این در صورتی درد اور و پر هزینه خواهد بود که شما برای کف و دیوارهایتان از متریال گران قیمت استفاده کرده باشید و حالا مجبور به تخریب بخشی از ان هستید. باید توجه داشته باشید که در بعضی از فضاها که لوله اب و فاضلاب عبور کرده است دریچه هایی نصب بکنید تا در بعضی نقاط بتوانید در صورت لزوم به انجا دسترسی داشته باشید.

بازسازی و تغییر دکوراسیون تالار پذیرایی

سیستم گرمایشی و سرمایشی

باید توجه کنید که جایی را برای محل این سیستم ها انتخاب کنید که از هدر رفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری کنید. دریچه هایی که قرار میدهید ؛جای انها بسیار مهم است و باید دقت شود. اگر دقت کافی نداشته باشید ممکن است دریچه ها جاهایی از سقف قرار بگیرد و طرح سقف کاذب تالار را بد شکل کند پس باید از قبل برای انها فکری کرد.

بازسازی و تغییر دکوراسیون تالار پذیرایی

 

درب تالار

یکی از مواردی که خیلی در دید مشتری است ولی کمتر کسی به ان توجه میکند درب ورودی تالار میباشد. از دید روان شناسی شما اگر از همان اول نقاط  قوت را در دید مشتری رعایت کنید تا درصد بالایی موفق خواهید بود.

سقف تالار

اگر دقت کرده باشید همه انسانها به سقف بلند علاقه دارند. حتی در خانه های مسکونی هم همینطور است. یکی از امتیازاتی که یک تالار میتواند نسبت به بقیه تالار ها داشته باشد سقف بلند است. اگر این سقف بلند مجهز به یک طرح بسیار زیبا باشد صد در صد نقش خود را در زیبایی تالار ایفا میکند.

بازسازی و تغییر دکوراسیون تالار پذیرایی

 

 

امتیاز

This Post Has One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top