skip to Main Content

برآوورد قیمت بازسازی خانه از اهم کار است. زیرا ما بودجه ای مشخص را برای باز سازی خانه کنار گذاشته و اگر برآوورد قیمت نشود ممکن است ما را به دردسر بیندازد.

هزینه بازسازی خانه

اما با توجه به زندگی امروزه و ترافیک، بسیار دشوار است که بخواهیم به دنبال وسایل مورد نظرمان و اطلاع از قیمت ها راهیه بازار و کوچه و خیابان شویم چه بسا که تصمیم باز سازی داشته ایم ولی وقت کافی برای دنبال کردن هدفمان نداشته ایم.ما در اینجا هستیم تا به شما برای برآوورد هزینه ی بازسازی خانه واداره تان کمک کنیم. شما به راحتی میتوانید با کلیک بر روی گزینه ی مورد نظرتان از انواع طرح و رنگ و همچنین قیمت ها دیدن فرمایید . همچنین با یک تلفن با طراحان دکوراسیون داخلی مان تماس ؛و باگرفتن مشاوره و طراحی سه بعدی، منزل ایده آل تان را طراحی و به راحتی اجرا کنید. پس با ما همراه باشید تا بتوانید هزینه تعمیرات و بازسازی داخلی خود را به راحتی بر آورد کنید.

 

قیمت بازسازی خانه

تاثیر بازسازی خانه در ارزش ملک

بازسازی خانه تغییری است که می تواند ارزش ریالی ان را به صورت محسوسی بالا ببرد، کیفیت زندگی روزمره ساکنان آن را بهبود ببخشد و در بسیاری از موارد فضای کاربردی خانه را بهبودبخشد و افزایش دهد. سالانه تعداد زیادی از خانواده ها اقدام به بازسازی فضای محل سکونت خود می کنند. شاید یکی از رایج ترین بازسازی ها، بازسازی و طراحی دوباره آشپزخانه ها مثل بازکردن آنها یا تغییر کاشی و کابینت باشد. البته توجه داشت که در بعضی از بازسازی ها  تمام خانه نیازی به تغییر زیاد نخواهند داشت و با کاربردی تر کردن نیاز شما براورده خواهد شد.  کارهای جزیی تر هم در پروژه های بازسازی منزل به چشم می خورند:

 

قیمت بازسازی خانه

  • کاغذ دیواری
  • کاشی دیوار اشپزخانه
  • سرامیک یا سنگ کف
  • ابزار گچی
  • پارکت
  • کناف
  • سقف کاذب
  • کابینت

قیمت بازسازی خانه بر اساس مترمربع

قیمت بازسازی خانه بر اساس مترمربع به با گستره بزرگی رمواجه میباشد   چرا که میزان تغییرات وجنس و متریال به کاررفته و کیفیت و سطح کار در این مورد بسیار موثر است. گاهی تغییرات آنقدر زیاد است که متخصصین حرفه های مختلف مثل بنا و نجار و الکنریکی و تاسیساتی و نقاش و کناف کار به کار گرفته می شوند. طبیعتا محله و اینکه در کدام یک از مناطق تهران باشد  در قیمت گذاری پیمانکاران و متخصصین تاثیرگذار است.

 

قیمت بازسازی خانه

 

یکی از مهمترین مکان خانه که باید مورد توجه زیاد قرار بگیرد اتقاق خواب میباشد. اتاق کودک و اتاق مستر باید جایی باشد که حس ارامش و راحتی را برای اعضای خانه فراهم کند. که این امر با بهترین استفاده از فضای انجا امکان پذیر است. متریالهایی که استفاده میشود مانند کاغذ دیواری و طرح سقف و نورپردازیه ان و حتی چیدمان اتاق بسیار مهم است

قیمت بازسازی خانه

بازسازی سرویس بهداشتی خانه

گاهی هزینه های تعمیرات مواردی مثل رفع نم و رطوبت یا ترکیدگی و نصب لوله، با سرشکن شدن روی موارد کلی تری مانند نصب کاشی  دیوارها و سرامیک کف باعث می شود بسیاری از کارفرمایان تصمیم به تغییرات بزرگتری بگیرند. تعویض لوازم بهداشتی، شیرآلات، کاشی و سرامیک و یا بازسازی قیرگونی و عایق رطوبتی از جمله این کارهاست که میتوان انجام داد.البته باید به این اصل توجه کرد که فصلی را که برای بازسازی انتخاب میکنید میتواند تاثیر چشمگیری در قیمت نهایی شما بگذاردقیمت بازسازی خانه

امتیاز

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top