skip to Main Content

کناف یک ابزار تزیینی بادوام و زیبا برای سقف می باشد. مدل های جدید کناف انعطاف پذیری خوبی برای قسمت های مختلف خانه با سبک های متنوع معماری دارند. بنابراین در هنگام ساخت و یا حتی بازسازی واحد های مختلفی چون مسکونی، دفاتر کار و تجاری، سالن های زیبایی، کلینیک های زیبایی و پزشکی، می توان از آن استفاد کرد.

در گذشته برای تزیین سقف از موارد مختلفی چون ابزار گچی و یا رنگ آمیزی های خاص استفاده می شد.

اما با پیشرفت های انجام شده در تکنولوژی تولید مصالح ساختمان سازی و همچنین دانش طراحی داخلی، دامنه این تزیینات نیز گسترده تر شده است.

 

مدل های جدید کناف

 

کناف سقف نیز نسل جدیدی از ابزار های تزیینی زیبا و شیک برای سقف می باشد که امروزه مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. ضمن اینکه این ابزار با سبک خانه های ایرانی همخوانی خوبی دارد. در این مقاله با مدل های جدید کناف سقف آشنا خواهید شد.

حتما بخوانید: بازسازی دفتر کار با کناف

استفاده از مدل های جدید کناف

مدل های جدید کناف

همانطور که گفته شد مدل های جدید کناف سقف انعطاف پذیری خوبی برای طراحی های مختلف دارد. به همین دلیل از آن می توان در قسمت های مختلف منزل چون سالن پذیرایی، آشپزخانه و  اتاق های خواب استفاده کرد.

پیاده سازی کناف سقف در یک سازه علاوه بر زیبایی دارای مزایای دیگری نیز هست. برای مثال میتواند یک عایق صوتی و حرارتی نیز باشد. ضمن اینکه اجرای آن مقرون بصرفه است.

به همین دلیل اگر که قصد بازسازی منزل خود را دارید توصیه می شود که به این گزینه برای دکوراسیون سقف منزل خود فکر کنید. استفاده از یک مدل مناسب کناف سقف می تواند فضای داخلی منزل شما را شیک و چشمگیر سازد. فرقی نمی کند که سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک باشد و یا مدرن. مدل های جدید کناف سقف قابلیت پیاده شدن در طرح ها و سبک های مختلف را دارند.

حتما بخوانید: اهمیت طراحی قبل از بازسازی منزل

استفاده از کناف سقف در سالن پذیرایی

مدل های جدید کناف

سقف در واقع پوششی برای پنهان کردن مصالح ساختمان است. بنابراین اگر دارای طرح و رنگ چشمگیری باشد، فضای اتاق را به کلی تغییر می دهد و نمای آن را شیک و چشمگیر می سازد. همانطور که گفتیم مدل های جدید کناف در طراح های مختلفی ساخته می شود. بنابراین برای هر قسمت از منزل بایستی از طرح مناسب آن اتاق استفاده کرد.

سالن پذیرایی مهمترین و اصلی ترین فضای یک منزل است. بنابرای در انتخاب کناف سقف برای این قسمت بایستی وسواس و دقت بیشتری به خرج دهید. در مدل های جدید کناف، آنهایی که دارای خطوط صاف و زاویه دار هستند، برای دکوراسیون های مدرن مناسب تر هستند. اما اگر سبک دکوراسیون داخلی منزل شما کلاسیک است، سالن پذیرایی شما با کناف های دارای خطوط منحنی و دایره ای شیکتر می شود.

کناف سقف برای اتاق خواب

مدل های جدید کناف

برای اتاق خواب ها بهتر است از کناف های ساده تر استفاده کنید. در این مورد علاوه بر طرح کناف بایستی به نورپردازی آن نیز دقت کنید. در مدل های جدید کناف یک گزینه دیگر که همراه آن می آید تعبیه چراغ در کناف است. درواقع با نور پردازی خاص جلوه کناف دوچندان و شیک می شود.

بسته به اینکه دکوراسیون اتاق خواب مدرن یا کلاسیک است، می توان از نورپردازی های مختلفی استفاده کرد. برای مثال لامپ های ال ای دی توکار برای سبک مدرن و لوسترها زینتی برای سبک کلاسیک مناسبتر هستند. البته این قضیه در مورد سالن پذیرایی نیز اهمیت پیدا می کند. سالن های پذیرایی با سبک کلاسیک با  لوسترهای پرزرق و برق دار شیک تر می شوند.

 

مدل های جدید کناف برای آشپزخانه

مدل های جدید کناف

تزیین سقف آشپزخانه زمانی اهمیت پیدا می کند که فضای بزرگ و دل بازی داشته باشد. توجه داشته باید که اگر آشپزخانه شما کوچک و یا سقف آن کوتاه است بفکر استفاده از کناف نباشید. اما در مورد گزینه اول یعنی آشپزخانه های بزرگ کناف می تواند به خوبی از پس زیبا سازی فضای آشپزخانه شما بر بیاید.

یک مدل کناف زیبا و شیک با نور پردازی خاص جلوه آشپزخانه شما را دو چندان می کند. در طراحی های جدید برای دکوراسیون داخلی می توان رنگ کناف را با اجزای موجود در آشپزخانه نظیر کابینت ها و یا هود ست کرد. در این صورت یک هارمونی خاصی میان فضای آشپزخانه و لوازم درون آن برقرار می شود.

حتما بخوانید: بازسازی خانه های قدیمی کوچک

 

گروه مهندسين، طراحان و مجريان خانه من

اگر قصد دارید که از کناف سقف برای بازسازی منزل و یا دفتر کاری خود استفاده کنید می توانید از مشاوره گروه تجاری خانه من بهره مند شوید. گروه خانه من با داشتن سال ها تجربه و تخصص در زمینه بکارگیری ابزار مختلف برای تزیینات داخلی، قادر به ارائه و پیاده سازی مدل های جدید و مختلف کناف سقف برای مقاصد مختلف مسکونی و تجاری هستند.

 

 

 

 

امتیاز

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top