skip to Main Content

بازسازی داخلی با کاغذ دیواری یک روش قدرتمند و پرکاربرد برای تغییر دکوراسیون منزل است. از کاغذ دیواری می توان برای بیشتر قسمت های یک خانه مانند پله ها، آشپزخانه، کابینت ها، حمام و سرویس بهداشتی و اتاق های خواب استفاده کرد.

کاغذ های دیواری در طرح ها و جنس های مختلفی یافت می شوند و از گزینه های مناسب برای بازسازی خانه به شمار می آیند. شما می توانید با توجه به سلیقه خود و ایده های مناسب و قابل توجه با دکوراسیون خانه خود به تهیه آنها بپردازید. در این مقاله قصد داریم که شما را با انواع کاربرد های خلاقانه و جالب کاغذ دیواری در محیط خانه آشنا کنیم.

 

بیشتر بدانید: برترین ایده های طراحی و رنگ آمیزی سقف کاذب

 

حمام و سرویس بهداشتی

بازسازی داخلی با کاغذ دیواری

ممکن است افراد به این فکر کنند که استفاده از کاغذ دیواری در حمام و دستشوییامکانپذیر نیست. در صورتی که اگر کاغذ دیواری های مخصوص برای این فضاها تولید شده که با نصب مناسب می تواند به زیباسازی حمام و سرویس بهداشتی کمک کرده و حتی ظاهر آن را به کلی تغییر دهد.

معمولاً در حمام و سرویس بهداشتی قسمتی از فضای آن با کاشی پوشیده شده است. شما می توانید قسمت بالایی و یا همان دو سوم قسمت فضای فوقانی را کاغذ دیواری بچسبانید و ظاهر یجذاب و متفاوت به آن بدهید.

 

استفاده از کاغذ دیواری در محیط حمام و دستشویی می تواند جلوه زیبایی به آنها ببخشد و ظاهری کاملا متفاوت ایجاد کند.

 

ایجاد خلاقیت با کاغذ دیواری

شما می توانید بر اساس علاقه و سلیقه شخصی خود پس زمینه های زیبا بر روی دیوار منزل ایجاد کنید. از بابت ست کردن طرح کاغذ دیواری انتخابی خود با سایر لوازم دکوراتیو منزل نگران نباشید. با توجه به اینکه رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری نامحدود هستند به راحتی می توانید آنرا با دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید.

 

بازسازی داخلی با کاغذ دیواری: قفسه ها

بازسازی داخلی با کاغذ دیواری

اگر قفسه های کتاب های از بین رفته یا اینکه فرسوده شده اند، می توانید به جای عوض کردن آن از کاغذ دیواری با رنگ های روشن استفاده کنید.این کار  جلوه زیبایی به قفسه های کتاب می دهد و در هزینه های شما نیز صرفه جویی می کند.

 

بازسازی داخلی با کاغذ دیواری: درب کمدها

بازسازی داخلی با کاغذ دیواری

با چسباندن کاغذ دیواری بر روی کمد ها می توانید آنها را به نحوی بازسازی کنید که جلوه یکنواخت و خسته کننده آنها را نیز کنار بزنید.

 

بازسازی داخلی با کاغذ دیواری: سقف

بازسازی داخلی با کاغذ دیواری

اگر بر روی سقف خانه تان مرز و شکستگی هایی مشاهده می کنید می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان و هماهنگی آن با محیط خانه کاغذ دیواری مناسب را به سقف بچسبانید.

 

برای بازسازی داخلی با کاغذ دیواری می‌توانید برای پوشاندن مرز و شکستگی های موجود در سقف خانه خود از کاغذ دیواری استفاده کنید.

 

بازسازی صندلی ها با چسباندن طرح ها

قطعا صندلی‌ها با گذشت مدت زمانی از عمرشان رو به فرسودگی می‌روند. در این صورت می توان با چسباندن طرح هایی بر روی آنها به عنوان وسیله ای جهت پوشیدن کفش ها جلوی در خانه استفاده کنید.

 

استفاده از اشکال مختلف

برای ایجاد الگوی بین دیوار ها با علاقه و سلیقه شخصی خود به برش دادن کاغذ دیواری به اشکال مختلف و سپس چسباندن آنها اقدام کنید.

 

بازسازی داخلی با کاغذ دیواری: راه پله

بازسازی داخلی با کاغذ دیواری

برای اینکه پله ها (رابط طبقات) با دیوارهای هر طبقه همخوانی داشته باشد می توانید روی پیشانی پله ها عکس های زمینه ایی بچسبانید.

 

تهیه قاب های عکس

ایجاد قاب برای عکس ها نه تنها در هزینه های شما صرفه جویی می کند، بلکه تنوع نیز ایجاد می کند. در این صورت توصیه می شود که با قابگیری تصاویر و نقاشی ها به تزیین کردن خانه خود بپردازید.

 

استفاده از تابلو های متعدد

ممکن است قصد داشته باشید که قاب عکس های متعدد بر روی دیوارهای بزرگ نصب کنید. توصیه می شود برای ایجاد هماهنگی بین تابلو ها از رنگ بندی و یک الگوی خاص بین یک یا چند تابلو استفاده کنید.

 

بیشتر بدانید: انواع پوشش در دکوراسیون داخلی

 

 

نتیجه گیری

بازسازی داخلی با استفاده از کاغذ دیواری یکی از راه‌های مناسب و جایگزین برای بازسازی های پرهزینه و شلوغ است. با پیشرفت تکنولوژی، امروزه کاغذهای دیواری در انواع طرح ها و جنس های مختلف در بازار عرضه می شوند.

شما می توانید نه تنها با استفاده از آنها جلوه زیبایی به خانه خود ببخشید، بلکه آنها را با دکوراسیون خانه و سلیقه خود نیز هماهنگ کنید. اما برای تهیه کاغذ دیواری و استفاده از آنها توصیه می‌شود که به یکسری نکات از جمله: سازگاری آنها با قسمت ها مختلف محیط خانه توجه کنید.

اگر نیازی به انجام بازسازی های پرهزینه نمی‌بینید و یا اینکه به کار بردن کاغذهای دیواری طرح دار علاقه دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین تهیه کاغذ های دیواری با کیفیت در طرح های متنوع و با قیمت مناسب با گروه مهندسين، طراحان و مجريان خانه من تماس حاصل فرمایید.

 

امتیاز

This Post Has 2 Comments

  1. سلام مرسی از سایت زیباتون به نظرم استفاده از کابینت روشویی الگانته کابین تو فضای سرویس بهداشتی و حمام خیلی می تونه موثر باشه البته باید هنگام خرید به جزئیات دقت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top